Als lid kan u meer zien dan enkel deze terugblik (foto’s, presentaties, artikels, ...).
Nog geen lid?
Word nu lid!
Lidmaatschap controleren
BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Zorgondersteuning - ECPv5.3.2.1//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Zorgondersteuning
X-ORIGINAL-URL:https://zorgondersteuning.be
X-WR-CALDESC:Evenementen voor Zorgondersteuning
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:UTC
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0000
TZOFFSETTO:+0000
TZNAME:UTC
DTSTART:20210101T000000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=UTC:20210527T120000
DTEND;TZID=UTC:20210527T143000
DTSTAMP:20250213T035330
CREATED:20210410T223847Z
LAST-MODIFIED:20210601T172648Z
UID:279-1622116800-1622125800@zorgondersteuning.be
SUMMARY:Recente wetenschappelijke inzichten inzake lean
DESCRIPTION:[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text] \nSprekers\n[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”spreker” z_index=””][vc_column width=”5/6″][vc_column_text] \nHans Crampe\nAdjunct algemeen directeur AZ Delta en Bestuurder Zorgondersteuning vzw.\nHans Crampe is adjunct-algemeen directeur in AZ Delta. Hij is bachelor verpleegkundige en heeft een master ziekenhuiswetenschappen en een master aggregaat. Hij behaalde tevens diverse postgraduaatdiploma’s (bedrijfskunde\, accountancy\, financiewezen\, …). Hij is auteur van verschillende boeken rond LEAN-management\, bestuurder van vzw Zorgondersteuning en geeft hierrond opleidingen en advies.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”3977″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”spreker” z_index=””][vc_column width=”5/6″][vc_column_text] \nProf. dr. Dominique Vandijck\nProfessor of Patient Safety\, Health Economics\, Health Policy & Healthcare Innovation\, Adjunct- algemeen directeur Antigifcentrum en Bestuurder Zorgondersteuning vzw.\nProf.dr. Dominique Vandijck is adj. algemeen directeur van het Antigifcentrum. Daarvoor was hij werkzaam als adj. algemeen directeur van Kerteza en als algemeen directeur bij Zorgnet-Icuro. \nDaarnaast is hij aangesteld aan de UGent\, UHasselt en de European Management School waar hij oa. de vakken Gezondheidsbeleid\, Gezondheidseconomie\, Kwaliteitsbeleid en Zorginnovatie doceert. Hij is auteur van meer dan 150 wetenschappelijke publicaties in toonaangevende internationale tijdschriften\, werkte mee als expert-adviseur aan diverse beleidsondersteundende projecten in opdracht van locale\, regionale\, nationale en Europese overheden. Ook is professor Vandijck een veelgevraagd spreker op diverse fora.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”232″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”spreker” z_index=””][vc_column width=”5/6″][vc_column_text] \nEline Bekaert\nWetenschappelijk stafmedewerker Antigifcentrum\nEline is een energieke\, creatieve en enthousiaste geest die lef en gezond verstand in de juiste dosis combineert. Ze is wetenschappelijk stafmedewerker in het Antigifcentrum. De unieke combinatie van haar master in ethiek\, master in management en beleid van de gezondheidzorg en een Six Sigma Black Belt Dienstverlening opleiding\, stelt haar in staat om correct wetenschappelijk onderzoek uit te voeren met een knipoog naar continuous improvement op de werkvloer.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”4666″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”spreker” z_index=””][vc_column width=”5/6″][vc_column_text] \nNick Marlein\nDirecteur patiëntenzorg Zeepreventorium\, gastdocent VIVES en Artevelde Hogeschool\nNick Marlein is momenteel directeur patiëntenzorg en verantwoordelijk voor het veranderingsproces in het Zeepreventorium.\nHij is afgestudeerd als verpleegkundige maar deed bijkomende managementopleidingen en heeft vervolgens alle\nlagen van verschillende organisaties doorlopen als verpleegkundige\, hoofdverpleegkundige\, zorgmanager en finaal als\ndirecteur patiëntenzorg. Vanuit deze verschillende rollen was hij actief betrokken in heel wat verandertrajecten\, procesoptimalisaties. Hij houdt van meerwaardecreatie\, hands-on management en de lean-filosofie. Nick staat helemaal achter het netwerkgedachtengoed en\nziet dit ook als een sterk wapen om het hoofd te bieden aan een continu veranderend zorglandschap. Hij wordt eind 2021 algemeen directeur van zowel BZIO als Zeepreventorium. \n[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”4661″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text] \nBelangrijk\n[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]Deze activiteit is erkend door de KMO portefeuille. Dit wil zeggen dat u 30 of 40% van uw kost terugbetaald krijgt als u voldoet aan de voorwaarden van een KMO.\nMeer informatie rond voorwaarden op: https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille/voorwaarden-voor-subsidie-de-kmo-portefeuille \nOpmerking:\nBij annulatie 24u voor de aanvang van de activiteit vragen we een administratieve tegemoetkoming van 25 euro.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”ledencontent” z_index=””][vc_column][vc_row_inner row_type=”row” type=”full_width” text_align=”left” css_animation=””][vc_column_inner][vc_column_text]Presentatie Dhr. Hans Crampe en Dhr. Kevin Van Hauwaert \nPresentatie Prof. Dr. Dominique Vandijck \nPresentatie Mevr. Eline Bekaert \nPresentatie Dhr. Nick Marlein[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]
URL:https://zorgondersteuning.be/event/recente-wetenschappelijke-inzichten-inzake-lean-leer-meer-over-de-activiteit/
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://zorgondersteuning.be/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_1920852134.jpg
END:VEVENT
END:VCALENDAR