Social media in de zorg: hype of noodzaak?

09
jun
Wit-Gele Kruis Limburg, Genk, Belgium
Aanvang om 18:30 - einde voorzien rond 22:00

Programma

Social media. Je kent het wel, en hebt waarschijnlijk zelfs een account op Twitter, Facebook of LinkedIn. Maar hoe zet je deze nieuwe communicatiemiddelen ook op de werkvloer in?

Hoe bereik je je patiënten, maar ook hun familie en vrienden? Wat zijn de obstakels van de virtuele wereld? Wat hebben collega’s uit de zorgsector al gepubliceerd? En hoe maak je van ‘viraal’ een positieve term?

Tijdens onze avondsessie ‘Social media in de zorg: hype of noodzaak?’ op 9 juni gidsen ervaringsdeskundigen je door hun online traject, om je zo op weg te helpen voor je eigen accounts. Bovendien geeft RCA een stoomcursus online communicatie, gevuld met do’s and don’ts en handige tips.

Wil jij ontdekken hoe social media een meerwaarde kan bieden voor jouw patiënten, klanten en zakenrelaties? Schrijf je dan snel in!

Agenda

  • 18u30 – 18u50: Onthaal
  • 18u50 – 19u00: Verwelkoming
  • 19u00 – 19u45: ‘Social media in de zorg: van mooie verhalen tot gevoelige cases’-  Jente Joris, Social Media Director RCA
  • 19u45 – 20u30: ‘Social Media : From toy to tool’ – Ann Vanloffelt, Wit-Gele Kruis Limburg
  • 20u30 – 21u15: ‘Hoe onze social media een succesverhaal werd’ – Christa Meekers en Kristof Hayen, Jessa Ziekenhuis
  • 21u15-22u00: Netwerkreceptie

Vergeet zeker niet je smartphone mee te brengen!

Opgelet:

Annuleren kan kosteloos t.e.m. 31 mei 2016 door een e-mail te sturen naar info@zorgondersteuning.be
. Wie annuleert na 2 juni en ten laatste 48 uur voor de activiteit, wordt een administratieve kost van € 75,00 (excl. BTW) aangerekend.
Wie later dan 48 uur voor de activiteit annuleert, is het volledige bedrag (niet-leden tarief) verschuldigd.


Scroll to Top