Activiteit ‘Apotheekprocessen’

21
sep

Aanvang om 18:30 - einde voorzien rond 21:30

Programma

Binnen het traject ‘Apotheekprocessen’ organiseren we dit jaar een 3de activiteit.

In 2015 hebben we een interactieve sessie georganiseerd rond het organiseren van medicatielogistiek op een zo veilig, kwaliteitsvol en efficiënt mogelijke manier. De praktijkvoorbeelden van AZ Alma (Mevr. Ann-Sophie Franki) en AZ Damiaan (Dhr. Kurt Verbeke) waren een uiterst interessante kijk op de voordelen/nadelen, de beslissingsparameters, de implementatie, valkuilen, lessons learned, etc die zij hebben ervaren.

In 2016 hebben we de focus gelegd op de traceerbaarheid van geneesmiddelen en implantaten. Dhr. Thomas De Rijdt (UZ Leuven) en Mevr. Laurence Dupond (AZ Sint-Lucas) hebben met ons hun ervaringen gedeeld van binnen hun zorginstelling. Ze hebben duiding gegeven over het vroegere proces, het nieuwe proces, implicaties op de organisatie, afweging tussen de voordelen vs de investeringen en welke harde noten ze heb moeten kraken en nog zullen moeten kraken naar de toekomst toe.

In 2017 gaan we verder op dit élan en organiseren we terug een inspirerende en praktijkgerichte sessie.
Dit jaar zal het gaan rond de nieuwe ontwikkelingen in de wereld van de cytostatica.

Het gedetailleerde programma zal binnenkort gepubliceerd worden. Indien u interesse heeft, aarzel niet ons een email (info@zorgondersteuning.be) te sturen en dan houden we u op de hoogte.

Inschrijven kan uiteraard ook al! Annuleren kan namelijk kostenloos tot 1 week voor de activiteit.

(Bij annulatie een week voor de activiteit wordt een administratieve kost aangerekend van €75 excl. BTW. Bij annulatie 48h voor de activiteit is het volledige inschrijvingsbedrag verschuldigd.)

Zorgondersteuning vzw – VOOR en DOOR de Vlaamse Zorgsector!

Inschrijven

Ledenprijs : gratis
Niet-Ledenprijs : € 95
Voor bedrijven die lid zijn : gratis
Voor bedrijven die geen lid zijn : € 350

Scroll to Top